Projekt POGUM – POdjetnost Gradnik zaUpanja Mladih
Namen projekta je razvoj didaktičnih pristopov in strategij ter podpornega okolja in s tem modelom spodbujati podjetnosti na naši šoli.
Podjetnost namreč  pomeni videti oz. zaznati priložnosti,  uresničevati zamisli ter pretvarjati te priložnosti in zamisli v vrednost za druge. Podjetnost temelji na ustvarjalnosti, kritičnem mišljenju in reševanju problemov, iniciativnosti in vztrajnosti ter sposobnosti za sodelovanje pri načrtovanju in vodenju projektov s kulturno, družbeno ali finančno vrednostjo.
Za podjetnostni odnos so značilni samoiniciativnost in aktivnost, pogled v prihodnost, pogum in vztrajnost pri doseganju ciljev. Vključuje željo po motiviranju drugih in vrednotenju njihovih zamisli, empatijo ter skrb za ljudi in svet ter sprejemanje odgovornosti.
„V poslovnem svetu ne želimo mladih ljudi, ki so briljantni, a nepošteni; ki imajo veliko znanja, a se ne zanimajo za druge; ki zelo dobro ustvarjalno razmišljajo, a so neodgovorni. Celotna skupnost mora pomagati vzgojiti ljudi z dobrim značajem. V izobraževanju je to danes ključnega pomena!“ (S. McDonnell, po A. Glaze 2012)
Vodja projekta: Alenka Rozman

– izjava o sofinanciranju: Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

  • finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR.
Ptičje valilnice

Ptičje valilnice

Učenci, ki obiskujejo izbirni predmet obdelava gradiv les, so v spomladanskem času izdelovali ptičje valilnice. Hišnik Drago je pripravil deske ustreznih širin, nato so učenci sami s pomočjo načrta izdelali 10 valilnic. Valilnice morajo biti izdelane tako, da se...

ZEMLJA PLEŠE Koncert šolskih zborov z gosti

ZEMLJA PLEŠE Koncert šolskih zborov z gosti

»Glasba lahko spreminja svet, ker glasba spreminja ljudi.« (Bono) V ponedeljek, 6. junija 2022, so se na prireditvi Zemlja pleše predstavili zbori, ki delujejo na matični in podružnični osnovni šoli dr. Janeza Mencingerja Bohinjska Bistrica. Program so začeli...

Pohod na Peč – 1. razred

Pohod na Peč – 1. razred

Zjutraj smo se iz Bohinjske Bistrice odpeljali po Spodnji Bohinjski dolini do Ribčevega Laza. Tam smo si pogledali zemljevid Bohinja in našo pot. Nato smo se peš odpravili do Stare Fužine, kjer smo »zagrizli« v breg in se povzpeli na vzpetino Peč. Osvojili smo vrh, si...

Obisk gospoda Tomaža Ogrina iz IJS

Obisk gospoda Tomaža Ogrina iz IJS

V ponedeljek smo imeli pri izbirnem predmetu POK v gosteh gospoda Tomaža Ogrina iz IJS. S seboj je pripeljal precej plinskih jeklenk, v katerih so se skrivali: dušik, kisik, vodik, helij in ogljikov dioksid. Z vsemi snovmi smo izvajali zanimive kemijske poskuse, se ob...

Dan CŠOD

Dan CŠOD

Spoštovani, Center šolskih in obšolskih dejavnosti je v  slovenskem prostoru prisoten že 30 let. Leto 2022 je torej okrogla obletnica za naš zavod. 30 let kreiranja didaktike poučevanja na prostem, 30 let posredovanja praktičnega znanja mladini, 30 let učenja...

Pridružitev projektu Dvig digitalne kompetentnosti

V lanskem šolskem letu smo v okviru prednostne naloge šole vzpostavili spletne učilnice ter se jih učili uporabljati pri pouku. Učili smo se vsi, učenci pa tudi učitelji. Izmenjali smo si veliko primerov dobre prakse in si postavili zanimive izzive, ki smo jih...

Izdelek PODJETNIŠKEGA KROŽKA V BOHINJU 2021/22

Izdelek PODJETNIŠKEGA KROŽKA V BOHINJU 2021/22

Učenci, ki so v letošnjem letu obiskovali podjetniški krožek, so raziskovali, kako v Bohinju skrbimo za naravno in kulturno dediščino. Posvetili so se temam: odlaganje smeti, promet in hrup, voda, kulturna dediščina... Pod vodstvom mentorice Vesna Arh so izdelali...

Kekčeva dežela

Kekčeva dežela

Prvošolci smo se iz Bohinjske Bistrice z avtobusom odpeljali v Kranjsko Goro. Pot nas je vodila v Kekčevo deželo. Tam smo se srečali s Kekcem, Mojco, Bedancem, Brinceljnom in teto Pehto. Bilo je razburljivo, strašljivo, smeha polno in tudi poučno. Učiteljice 1....

Kolesarski izpiti – 5. razred

Kolesarski izpiti – 5. razred

V sredo, 1. 6. 2022 so učenci 5. razredov opravljali še zadnji del kolesarskega izpita – samostojno vožnjo v prometu. Vožnja mladih kolesarjev, ki so morali znanje o cestno prometnih predpisih pokazati v praksi, je potekala pod budnim očesom policistov in redarjev....

Dostopnost