Kljub temu, da smo bili doma, smo ob 10. Tradicionalnem slovenskem zajtrku za učence naše šole pripravili številne aktivnosti. Teme, pomen zajtrka, lokalno pridelane hrane in čebelarjenja, smo obravnavali pri predmetih SPO, GUM, NIT, GOS, ŠPO in NAR.
Učenci so delali pogrinjke, pekli kruh, pripravljali zajtrk za celo družino, peli, plesali, imeli zajtrk »z razgledom » in iskali podatke, kako dolgo pot je prepotovala hrana do njihovega  krožnika. Obujali smo recepte starih jedi, ki vključujejo lokalne sestavine. Dotaknili  smo se tudi higiene in bontona  pri prehranjevanju. Izvedli smo  naravoslovni in projektni dan in se medpredmetno povezovali. Pri ODS smo si skupaj z učenci ogledali izobraževalni film, reševali kviz, se pogovarjali o pomenu in uživanja lokalne, sezonske hrane in o pomenu čebel. V 6. b razredu so si tradicionalni zajtrk učenci in razrednik pripravili kar med video srečanjem in ga skupaj pojedli.
Na podružnični šoli smo imeli projektni dan na temo tradicionalnega zajtrka, kjer se je preko ZOOMa povezala cela šola.
Poglejte si nekaj utrinkov:
Tradicionalni slovenski zajtrk – povezava 1
Tradicionalni slovenski zajtrk – povezava 2
Tradicionalni slovenski zajtrk – povezava 3

 

 

 

Dostopnost