Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Obisk gospoda Tomaža Ogrina iz IJS

Obisk gospoda Tomaža Ogrina iz IJS

V ponedeljek smo imeli pri izbirnem predmetu POK v gosteh gospoda Tomaža Ogrina iz IJS. S seboj je pripeljal precej plinskih jeklenk, v katerih so se skrivali: dušik, kisik, vodik, helij in ogljikov dioksid. Z vsemi snovmi smo izvajali zanimive kemijske poskuse, se ob tem učili in zabavali.  Ob eksperimentiranju nas je spremljala tudi  filmska megla. Na koncu šole eksperimentalne kemije smo se še posladkali, saj smo si pripravili čisto pravi sladoled.

Nekaj vtisov devetošolcev:

Bilo je zelo zanimivo, naučil sem se veliko o dušiku, vodiku, heliju, kisiku in ogljikovem dioksidu. (David)

Zelo zanimivo, saj smo poskuse s plini lahko delali sami. (Neža P.)

Sladoled je bil dober. (Katarina)

Obisk gospoda Tomaž mi je bil zelo zanimiv, zabaven in razburljiv. Nisem pričakoval, da bo tekoči dušik polival po tleh, tudi po svoji halji.  (Matej)

Fascinantno. (Hana)

Bilo je izjemno zanimivo, informativno in zabavno. Moj najljubši del je bil, ko sem bombico za nalivko kapnila v tekoči dušik, ko smo zažgali s kisikom polito železno volno, in ko smo prižigali mehurčke napolnjene z vodikom, ki smo jih imeli na roki. (Katja)

Najbolj zanimivo eksperimentiranje je bilo, ko smo s pomočjo tekočega dušika naredili sladoled, ki je bil zelo podoben pravemu. (Simon)

To, kar smo delali mi je bilo zelo všeč. Najbolj pa, ko smo v tekoči dušik dajali stvari, ki so zamrzovale in smo jih lahko drobili. (Matevž U.)

Bilo je enkratno,  naučili smo se veliko novega. (Tanja)

Zabavno, zanimivo, doživljajoče in spoznavajoče. (Ožbej)

Najbolj všeč mi je bilo, ko smo govorili s helijem in sami eksperimentirali z dušikom. (Uršula)

Najbolj všeč mi je bilo ko smo z dušikom delali sladoled. (Neža Z.)

V ponedeljek sem izvedele veliko zanimivih stvar. Nisem si mislila, da ima tekoči dušik skoraj -200 stopinj Celzija. (Tina)

Najboljši plin je bil helij (Tia P.)

Večino poskusov smo lahko delali sami ali pa smo imeli možnost pri  poskusih pomagati. Pri nekaterih poskusih smo se tudi nasmejali. (Monika)

Učiteljica POKa Urška Beznik

Dan CŠOD

Dan CŠOD

Spoštovani,

Center šolskih in obšolskih dejavnosti je v  slovenskem prostoru prisoten že 30 let. Leto 2022 je torej okrogla obletnica za naš zavod. 30 let kreiranja didaktike poučevanja na prostem, 30 let posredovanja praktičnega znanja mladini, 30 let učenja življenjskih veščin, razvijanja kritičnega in ustvarjalnega razmišljanja… 30 let izkušenj…

Vabimo vas na Dan CŠOD, ki ga bomo organizirali v soboto, 11.6.2022, na različnih  CŠOD lokacijah po Sloveniji. Dan odprtih vrat bo potekal od 9. do 13. ure.

 V okviru Dneva odprtih vrat si lahko obiskovalci ogledajo prostore CŠOD domov kot tudi seznanijo in preizkusijo v dejavnostih in vsebinah, ki jih podoživijo že vrtčevski otroci, učenci in učenke OŠ kot tudi dijaki Srednjih šol.

Zaradi omejenega števila obiskovalcev vas vljudno naprošamo, da pošljete prijavo

(ime in priimek , ter mobilno številko kontaktne osebe) na elektronsko pošto CŠOD enote, ki jo želite obiskati. Kontaktne številke in naslovi posameznih domov vam posredujem v priponki.

Veselimo se vašega obiska.

Pridružitev projektu Dvig digitalne kompetentnosti

V lanskem šolskem letu smo v okviru prednostne naloge šole vzpostavili spletne učilnice ter se jih učili uporabljati pri pouku. Učili smo se vsi, učenci pa tudi učitelji. Izmenjali smo si veliko primerov dobre prakse in si postavili zanimive izzive, ki smo jih premagovali, se učili in rasli skupaj. Na zaključni konferenci smo se po predstavitvi evalvacijskega poročila odločili, da z prednostno nalogo nadaljujemo. Rezultate in delo preteklega šolskega leta bomo v tem šolskem letu še nadgradili. Podprli pa jih bomo tudi strokovno, saj smo se priključili projektu Dvig digitalne kompetentnosti. Projekt bo v okviru sredstev Evropskega socialnega sklada vodil Zavod RS za šolstvo v sodelovanju s konzorcijskim partnerjem ARNES-om. Aktivnosti v programu se bodo začele 1. 9. 2021 in bodo trajale do 31. 8. 2023 ter jih bomo združili z prednostno nalogo šole.

Cilji, ki jih želimo doseči:

  • Poenotiti komunikacijske kanale (z učenci), naučiti se narediti in uporabljati spletne učilnice  ter povečati pogostost uporabe spletnih učilnic.
  • Učence in učitelje opolnomočiti z e-kompetencami in nadgraditi že osvojene.
  • Povečati aktivno vlogo učencev, spodbujati odgovornost za lasten napredek in pozitiven odnos do učenja, povečati uporabo in poznavanje aplikacij za učenje in preverjanje znanja  (samoocenjevanje).
  • Izboljšati digitalne kompetence, povečati uporabo inovativnih metod učenja, poučevanja in ocenjevanja, izboljšati refleksijo lastne prakse (tudi z orodjem SELFIE) ter prakse med učitelji in nadaljnjega profesionalnega učenja/izpopolnjevanja.
  • Izboljšati upravljanje digitalne identitete, varovanja osebnih podatkov, zasebnosti in gesel.

 

Vodja projekta je Andrejka Kramar.

Izdelek PODJETNIŠKEGA KROŽKA V BOHINJU 2021/22

Izdelek PODJETNIŠKEGA KROŽKA V BOHINJU 2021/22

Učenci, ki so v letošnjem letu obiskovali podjetniški krožek, so raziskovali, kako v Bohinju skrbimo za naravno in kulturno dediščino. Posvetili so se temam: odlaganje smeti, promet in hrup, voda, kulturna dediščina…

Pod vodstvom mentorice Vesna Arh so izdelali promocijski film Okoljevarstvo v Bohinju.

Krožek so obiskovali  Tinkara Šmit Režek, Matija Stanovnik, Gaber Jurkovič, Jakob Čemažar, Tomaž Cvetek, Nikolaj Ogrin, Gabriel Selan, Daša Štros, Zoja Zdravkovič.

Arhivi

Dostopnost