Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Obisk IJS

Z učenci izbirnega predmeta POK smo prejšnji teden virtualno obiskali Inštitut Jožefa Stefana. Na ta način smo učencem približali znanstveno delo. S pomočjo tablic in računalnikov smo se sprehodili po IJS in spoznali mlade raziskovalce, ki so nam predstavili 3 odseke in njihovo raziskovalno delo, ki je ključnega pomena za naša življenja. Spoznali smo odsek za elektronsko keramiko, plinsko elektroniko in komunikacijske sisteme.

Ker so učenci POK- a devetošolci, so jim mladi raziskovalci svetovali, naj si zastavijo cilje in jim sledijo. Z vztrajnostjo in delom, jih bodo dosegli. Vedoželjnost in raziskovalno delo je osnova napredka.

Vtisi učencev:

Najbolj všeč mi je bil prvi odsek, saj sem izvedela, da obstaja tudi 4 agregatno stanje – plazma. Če bi šli na IJS v živo, bi bilo še bolje.

Uršula

Ugotovil sem, kako so mladi raziskovalci pomembni za prihodnost.

Rok

Zanimivo mi je bilo, ker sem izvedel kje vse se uporablja elektronska keramika.

Simon

Bilo je zanimivo, kajti izvedel sem veliko novih stvari. Vžigalnik ni tako preprost, kot sem mislil. Komunikacijski sistemi so nekaj zapletenega.

David

Spoznali smo predmete iz vsakdanjega življenja (električna zobna ščetka,  sonda za ultra zvok, vžigalnik, tiskalnik,….), ki delujejo zaradi  piezoelektričnega pojava – pretvorba mehanične v električno energijo in obratno . Predstavitev je bila zanimiva.

Monika

Zdi se mi, da je na IJS zelo zanimivo, tam izvajajo zelo zanimive raziskave in poskuse. Obisk mi je bil zelo všeč.

Matevž

Zelo nazorno smo videli, kako snov preide iz plinastega agregatnega stanja v 4 agregatno stanje – plazmo in kako plazma spremeni lastnost snovi. Nisem si mislil, da je tako pomembna za življenje (hrana, senzorji, medicina, kozmetika, svetloba, …..)

Ožbej

 

TAJDA in JULIJA SREBRNI na državnem tekmovnaju iz razvedrilne matematike

TAJDA in JULIJA SREBRNI na državnem tekmovnaju iz razvedrilne matematike

V soboto, 5. februarja 2022, je na OŠ Jožeta Mojškriča v Ljubljani potekalo državno tekmovanje iz razvedrilne matematike. Našo šolo sta na državnem tekmovanju zelo uspešno zastopali Tajda Arh iz 7.a  in Julija Jeklar iz 8.a. razreda. Obe učenki sta pokazali veliko znanja in iznajdljivosti pri reševanju matematičnih problemov in dosegli srebrno priznanja. Učenkama iskreno čestitamo in jima še naprej želimo veliko veselja pri iskanju matematičnih rešitev.

Mentorici: Monika Zupanc in Andrejka Kramar

Šolar na turne smuči

Šolar na turne smuči

3. marca smo se v okviru planinskega krožka udeležili predstavitve turnega smučanja. Akcija je potekala v sklopu projekta »Šolar na turne smuči«, ki ga izvajajo pod okriljem Planinske zveze Slovenije, Komisije za gorske športe pod vodstvom vaditelja turnega smučanja Luke Kramariča. Otroci so uporabljali tekmovalno turno smučarsko opremo in spozali osnove turnega smučanja. Utrinke si lahko pogledate v kratkem videu.

https://www.youtube.com/watch?v=pYHAWoQ4f2o

Monika Zupanc

Pustni torek

Hip Hura, cirkuška predstava,
tralala, zdaj bo pa zabava.
Tam je lev s petimi nogami,
pes in konj, morda pa tudi slon.

Lepa reč, poglejte strica klovna,
nos rdeč, čevlja pa kot čolna.
Ta te že v dobro voljo spravi,
En, dva, tri in že se vse smeji.

… je odmevalo tudi v našem pustnem sprevodu po Srednji vasi. Preživeli smo razigran torek ter zagotovo prinašali nasmehe na obraz. Hvala Tini, Tanji in Suzani za sladko pogostitev na poti.

 

 

CANKARJEVO TEKMOVANJE

CANKARJEVO TEKMOVANJE

Zaključeno je tekmovanje iz znanja slovenščine za Cankarjevo priznanje.

Na šolskem tekmovanju, ki je potekalo 9. novembra, je tekmovalo 67 učencev od 4. do 9. razreda.

 

Prejemniki bronastih Cankarjevih priznanj:

  1. razred (mentorice Alenka Rozman, Martina Medja in Nataša Korošec)

Brina Sodja

Julija Valjavec

Niki Jensterle

Jaka Ravnik

Lenart Markič

Rožle Rozman

Nace Rožič

Izak Sodja

 

  1. razred (mentorici Martina Mašić Sabalić in Marinka Soklič)

Žana Rijavec

Eva Habjan

Nik Koren

 

  1. razred (mentorica Marija Helena Logar)

Manca Ravnik

Alja Čuden

Ana Rožič

 

  1. razred (mentorica Anita Zupanc)

Sara Koren

Neža Habjan

Ahac Medja

Voranc Markič

Eva Colja Obiako

Ela Markelj

 

  1. razred (mentorica Anita Zupanc)

Zala Medja

Anja Režek

Brina Markelj

Alina Svoljšak

Vasja Zupanc

 

  1. razred (mentorica Urša Rožič)

Neža Zupan

Bor Klešnik

 

Na območno tekmovanje, ki je potekalo 9. decembra, so se uvrstile naslednje učenke iz 8. in 9. razreda: Zala Medja, Anja Režek ter Neža Zupan. Vse tri so prejele srebrno Cankarjevo priznanje.

Zala Medja pa se je uvrstila tudi na državno tekmovanje, kjer je 12. februarja odlično zastopala našo šolo; dosegla je namreč odlično 5. mesto od 129 tekmovalcev iz 8. razredov ter si tako prislužila tudi zlato Cankarjevo priznanje.

Arhivi

Dostopnost