Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

365 dni telovadimo vsi je projekt, ki v prvi vrsti promovira zdrav način življenja. Vsak dan si je potrebno vzeti nekaj trenutkov za svoje telo. Na naši šoli bomo v tem šolskem letu izvajali projekt tako, da bomo vsak dan prvo šolsko uro namenili nekaj minut za jutranje razgibavanje. V prihodnjih letih bomo skušali projekt smiselno razširiti.

Vodja projekta: Nejc Pogačnik

Namen projekta je razviti, preizkusiti in implementirati model spodbujanja kompetence podjetnosti v osnovnih šolah (v nadaljevanju OŠ), s katerim bi omogočili šolajočim prožnejšo prehajanje med osnovno šolo in okoljem. Z modelom se želi opolnomočiti šolajoče z znanjem, jim zagotoviti čim več praktičnih izkušenj, jih naučiti, kako pridobljeno znanje uporabiti, kako delovati proaktivno in samoiniciativno. Tako bodo šolajoči po končanem šolanju bolje opremljeni z znanjem, veščinami in spretnostmi, s katerimi bodo učinkoviteje vstopali na trg delovne sile kot samostojni posamezniki s čimer se jim zagotovi prožnejši prehod med izobraževanjem in okoljem. Zato je ključno, da se v okviru projekta zagotovi povezovanje osnovne šole z okoljem.

Ključna cilja projekta sta:

– razvoj, preizkušanje, implementacija, spremljanje in evalviranje celovitega modela podjetnosti v osnovni šoli in odprtega ter prožnega prehajanja med osnovno šolo in okoljem;

– opolnomočenje šolajočih (učencev v osnovni šoli) in strokovnih delavcev (učiteljev, svetovalnih delavcev, drugih strokovnih delavcev, vodstvenih delavcev in ravnateljev v OŠ) s kompetenco podjetnosti.

V okviru tega se predvideva v začetnem razvojnem delu poudarek predvsem na aktivnosti pilotiranja in preizkušanja, v fazi implementacije pa bolj na uvajanju uspešnih evalviranih pristopov v vzgojno-izobraževalni sistem. Projekt vodi ZRSŠ v partnerstvu s Pedagoško fakulteto in Šolo za ravnatelje. Naša šola sodeluje kot implementacijaska šola, kar pomeni, da v projektu preizkušamo in evalviramo razvojne modele v praksi.

Vodja projektnega tima je Alenka Rozman.

Slovenski ornament


Naša šola se je v začetku šolskega leta okrasila s podobami slovenskih ljudskih ornamentov.

Podobo sta zasnovali akademska slikarka Nataša Colja in učiteljica likovne vzgoje Nada Hodnik ter potem izvedli skupaj z drugimi učitelji.
read more…

Arhivi

Dostopnost