Spletna stran je v prenovi. Hvala za razumevanje.

Novice zavoda
Ekskurzija v Salzburg

Ekskurzija v Salzburg

Prvo junijsko soboto smo se z učenci, ki obiskujejo mladinski pevski zbor ter izbirna predmeta nemščina in filmska vzgoja, odpeljali proti Salzburgu. Zanimivosti sosednje države Avstrije smo spoznavali preko nagradnega kviza, čas na avtobusu smo si krajšali s tombolo, prepevanjem ter z likovnim in literarnim ustvarjanjem. V Salzburgu smo si ogledali staro mestno jedro z Mozartovo hišo ter zapeli v katedrali. Največje doživetje je bil obisk solnega rudnika v Halleinu, kjer smo 120 m pod zemljo izvedeli, kako so včasih pridobivali sol in kako to poteka danes. Peljali smo se z vlakcem ter ladjico, se spuščali po lesenih drčah ter okušali sol v različnih stanjih. Globoko pod zemljo smo prečkali tudi avstrijsko-nemško mejo. Opremljeni s soljo in spominki smo pozno popoldne krenili nazaj proti domu.

Foto: Urša Rožič, Marta Wolf Trojer

Martina Kalita

IMG-054851fee78c9df55840e5d37c251ba4-V

Slika 1 of 8

Izbirni predmeti za naslednje šolsko leto

Izbirni predmeti za naslednje šolsko leto

Spoštovani učenci in starši,

poleg obveznih predmetov osnovna šola izvaja pouk obveznih izbirnih predmetov za učence 7., 8. in 9. razreda in pouk neobveznih izbirnih predmetov za učence od 4. do 9. razreda.

Vsebina obveznih izbirnih predmetov je predstavljena v publikaciji Izbirni predmeti (obvezni), vsebina neobveznih izbirnih predmetov pa v publikaciji Izbirni predmeti (neobvezni)Podrobnejši učni načrti predmetov pa so objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport RS.

Zakon o osnovni šoli določa:

  • Učenec 7., 8. in 9. razreda mora izbrati dve uri pouka OBVEZNIH izbirnih predmetov (lahko tudi 3, če s tem soglašajo njegovi starši). Izbirni predmeti se ocenjujejo. Učenec lahko napreduje le, če ima pozitivno zaključene ocene pri vseh predmetih, tudi pri izbirnih.
  • Učenec od 4. do 9. razreda lahko dodatno izbere še dve uri pouka NEOBVEZNIH izbirnih predmetov. Gre za neobvezne predmete in jih učenec lahko tudi ne izbere. O tej možnosti naj razmislijo predvsem tisti, ki so vsebinsko ali časovno obremenjeni oz. preobremenjeni že z rednim poukom. Za učence, ki se bodo odločili in bodo obiskovali neobvezni izbirni predmet, bo obiskovanje predmeta obvezno, prav tako bo ocena enakovredna ostalim ocenam.
  • Učenec, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom, je lahko oproščen obiskovanja obveznih izbirnih predmetov v celoti ali eno uro tedensko. V tem primeru starši izpolnijo Vlogo za oprostitev sodelovanja pri izbirnih predmetih. To vlogo prinesejo učenci razredniku v šolo.

Na osnovi prijav bomo oblikovali skupine izbirnih predmetov za naslednje šolsko leto, vendar bomo izvajali le tiste, za katere bo prijavljeno zadostno število učencev v skladu z veljavno zakonodajo. Ker so neobvezni izbirni predmeti del razširjenega programa šole, se lahko izvajajo izven rednega pouka (7. ali 8. šolsko uro).

Izbirne   (obvezne in neobvezne)  predmete boste izbirali na portalu LOPOLIS. Izbiranje predmetov bo potekalo elektronsko  od 3. aprila  do  15. aprila 2024.

Mojca Rozman, ravnateljica

Naravoslovni dan za osmošolce – astronomija

Naravoslovni dan za osmošolce – astronomija

V okviru naravoslovnega dne so osmošolci   »odpotovali v vesolje«.

Učne vsebine fizike so spoznavali na malce drugačen način. Ob predavanjih in delavnicah so razširili znanje o astronomiji.  Seznanili so se z našim osončjem, spoznali razsežnosti vesolja in se naučili uporabljati zvezno karto. 

V planetariju, ki je bil postavljen v telovadnici, so spoznali realno sliko nočnega neba in objektov na nebu.

Iz plastenk so izdelali rakete, jih napolnili z vodo in uspešno izstrelili na šolskem dvorišču.

 Naravoslovni dan smo zaključil s pogledom skozi teleskop, ki je bil postavljen na igrišču.  Žal nismo videli Sonca, ker se je skrivalo za oblaki.

Urška Beznik

 

20240229_114047

Slika 1 of 10

Kaj č’mo bolš’ga?

Kaj č’mo bolš’ga?

Uspešno smo zaključili 14. šolo v naravi za drugošolce. Današnji dan je minil v znamenju humanitarnosti. Družili smo se z gorskimi reševalci in spoznali načine reševanja v gorah pozimi. Zaključujemo z lepimi vtisi, predvsem pa pohvalimo otroke, ker so se izkazali kot odgovorni, samostojni in vedoželjni.

Projekti

Erasmus +


kulturna sola Bohinjska Bistrica

simbioza


Dostopnost