Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Simbioza šola

Družbeni problemi, ki izhajajo iz spremenjene starostne strukture prebivalstva, zahtevajo nove rešitve tudi na področju izobraževanja starejših ljudi. Pomembno bo, da bo zaradi starajoče se družbe z izobraževanjem mogoče spreminjati odnos vseh do starosti, staranja in starih ljudi. S pomočjo izobraževanja naj bi prišlo do premika v razumevanju starosti ter razvoja potencialov starih ljudi v kulturnem, ekonomskem, političnem in družbenem življenju.

Simbioza SKUPNOST v lokalnem okolju povezuje vse zainteresirane organizacije (vrtci, domovi za starejše, zdravstveni domovi, centri za krepitev zdravja, zavodi in društva) v duhu prostovoljstva, vseživljenjskega učenja in medgeneracijskega sodelovanja.

Vodja projekta je Eva Vavroš.

Varno na kolesu

Projekt Varno na kolesu je namenjen učencem osnovnih šol. Ob različnih nalogah jih vzpodbuja k osvajanju in utrjevanju prometnih pravil ter uporabi kolesa – trajnostnega prevoznega sredstva.

Vodja projekta je Monika Zupanc.

Evropska vas

Vsebina projekta je vezana na spoznavanje članic EU. Vsako leto podrobneje spoznamo štiri države. Učenci spoznavajo geografske značilnosti posamezne države, kulturno in naravno dediščino, kulinariko, etnološko izročilo, državne simbole … Pri spoznavanju držav učenci razvijajo ustvarjalnost, inovativnost, zmožnost medpredmetnega povezovanja, sodelovalno učenje, socialni čut in samostojni pristop k učenju in delu. Celoletno dejavnost sklenemo s prireditvijo v Radovljici.

Vodja projektnega tima je Mojca Odar.

Raziskovalne naloge

Raziskovalno nalogo lahko izdelajo učenci tretje triade (1, 2 ali 3 skupaj). V njej si učenci zastavijo čim bolj izvirna vprašanja in iščejo odgovore. Običajno je tema vezana na domači kraj. Sodelovanje pri raziskovalnih nalogah se priporoča nadarjenim učencem.

Vodja projektnega tima je Nataša Mrak.

Arhivi

Dostopnost