Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Kolesarski izpiti – 5. razred

Kolesarski izpiti – 5. razred

V sredo, 1. 6. 2022 so učenci 5. razredov opravljali še zadnji del kolesarskega izpita – samostojno vožnjo v prometu. Vožnja mladih kolesarjev, ki so morali znanje o cestno prometnih predpisih pokazati v praksi, je potekala pod budnim očesom policistov in redarjev. Učenci so že pred izpitno vožnjo v prometu opravili teoretični del in spretnostni poligon. Vsi so uspešno opravili vse tri dele izpita in se za nagrado v sredo odpeljali po kolesarski stezi do Ribčevega Laza. Zahvaljujemo se tudi učencem iz 4. razredov, ki so ob podelitvi kolesarskih izkaznic pripravili super kulturni program.

Vsem učencem iskrene čestitke in veliko varnih kilometrov.

Monika Zupanc

TD –  premogovništvo in spreminjanje pokrajine

TD –  premogovništvo in spreminjanje pokrajine

Z devetošolci smo zadnji dan v maju obiskali Šaleško dolino. Učenci so se na lastne oči prepričali, kako se spreminja pokrajina zaradi izkopavanja lignita. Sprehodili smo se ob ugrezninskih jezerih, ob Škalskem in Velenjskem jezeru in si z nove razgledne ploščadi  ogledali še Šoštanjsko jezero, ki se bo v prehajajočih letih še precej povečalo. Spoznali smo tudi pomen TEŠ, njeno veličino  in njeno prihodnost.

Obiskali smo še Muzej premogovništva, kjer smo ob 18 zanimivih scenah doživeli življenje in delo rudarjev od prvih najdb premoga do svetovno znane Velenjske odkopne metode – tako kot delajo rudarji danes. Seznanili smo se s knapovskim stanovanjem izpred leta 1930 in s tem spoznali bivanjsko kulturo »knapov« pred 100 leti.

Vodja TD Urška Beznik

Selfie

Povezava

Učenci:

 

 

 

 

 

Raziskava

Česa se najbolj spomnite o pandemiji covida-19 in pouku na daljavo, ki smo ga imeli pred nedavnim?
Naša šola sodeluje v raziskavi o izkušnjah učencev s poukom med pandemijo bolezni covida-19.
Raziskavo vodijo raziskovalci s slovenskih pedagoških fakultet.
Zanima jih, kako ste učenci doživeli pouk na daljavo med pandemijo bolezni covida-19 in kako ste se takrat
počutili.
Pripravili so spletni vprašalnik in vas prosijo, da ga izpolnite.
Izpolnjevanje bo trajalo približno 15 – 20 minut.
Vaša naloga je, da s klikom odgovorite na vprašanja, ki se vam bodo prikazala na ekranu.
Vsako vprašanje boste najprej skrbno prebrali, nato pa odgovorili tako, kot vi resnično mislite in čutite.
Vprašanja se nanašajo na to, kakšna je vaša izkušnja pouka na daljavo, zato pravilnih in nepravilnih
odgovorov ni; vsak učenec odgovarja po svoje, kakor je sam doživel, razmišljal in čutil med pandemijo.
Najbolj je pomembno, da vsak odgovori točno tako, kot velja zanjo/zanj (s čimer se najbolj strinja).
Vsi vaši odgovori na vprašanja so zaupni in jih bodo lahko videli samo raziskovalci.
Izpolnjevanje vprašalnika je prostovoljno (če ne želiš sodelovati, ti ni treba).
V vprašalniku je uporabljen moški spol, ki se nanaša na učenke in učence.
Preden začnete z izpolnjevanjem, vsi v okence, ki ga vidite na ekranu, vpišite naslednjo šifro (učitelj pove
učencem šifro šole).
Sedaj pa se zberite in začnite.

Za učence 5. in 6. razreda:
https://1ka.arnes.si/a/bf83e3b2?skupina=3272639

 za učence 7., 8. in 9. razreda:

https://1ka.arnes.si/a/c7b0910d?skupina=3272649

Zaključna turistična tržnica TPLG

Zaključna turistična tržnica TPLG

Učenci, v projektu Turizmu pomaga lastna glava (TPLG), so v četrtek, 26. maja 2022 v Medvodah na odprtem prostoru tržnice, izvedli zaključno turistično tržnico  na temo Voda in zdravilni turizem . Tržnico so odlično zastopali in predstavljali produkte, ki so nastali v turistični nalogi Od korita do korita. Suvereno so nastopili s svojo turistično potjo opremljeno z aplikacijo, lično poslikanimi stekleničkami in letaki, s katerimi so promovirali pot. Otroci so bili aktivni tudi v zabavnem programu, kjer se je na njihovo pobudo

plesalo in pelo. Čeprav so se nam posebne nagrade izmuznile, smo preživeli odličen dan na prostem v družbi sovrstnikov.

Čestitke še enkrat vsej ekipi za zlato priznanje!

Mentorji TPLG

Arhivi

Dostopnost