Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

ŠVN Črmošnjice – 3. dan

ŠVN Črmošnjice – 3. dan

Opisi današnjega dneva, kot so ga doživeli naši učenci in učenke.

Danes smo zjutraj vstali in potem šli ven. Tam smo se igrali. Prišli sta učiteljica in učitelj in smo se razdelili v skupine. Mi smo delali ptičjo hišico. To je bilo najbolj zabavno. Potem smo odšli z učiteljico k ognjišču, vzeli smo kos vate in kresilni kamen. Zakurili smo ogenj. Na palicah smo pekli kruh. Potem smo šli v kino. Ta dan je bil zabaven. 

Zjutraj sem se zbudila. Ko smo se pripravile, smo odšle na zajtrk. Po zajtrku smo imele uvod v ENERGIJO. Potem smo naredili kolektor na sonce. Potem smo šli s škornji do potoka. S seboj smo imeli nek mlinček, ki sploh ni bil mlinček. Nato smo imeli kosilo. Po kosilu smo imeli prosti čas. Potem delavnico. Delali smo kozolec. Po večerji smo imeli taborni ogenj in gledali Ne joči Peter. In potem spat. 

Ko smo se zjutraj zbudili, smo pojedli zajtrk. Za zajtrk je bila VIKI KREMA in kruh. Po zajtrku smo izdelovali hišice. Ko smo jih naredili, smo jih pobarvali z barvami. Ko smo naredili, smo imeli kosilo. Kosilo mi je bilo zelo všeč. Potem smo imeli orientacijo. Po orientaciji smo zakurili ogenj, kjer smo pekli kruh in peli pesmi. Ko smo peli smo malo “fušali”, ker nismo imeli muzike. Zvečer smo gledali film Ne joči Peter.

ŠVN Črmošnjice – 1. dan

ŠVN Črmošnjice – 1. dan

Za nami je prvi dan. Polni pričakovanj in z nekaj strahu pred novim in neznanim smo se zjutraj odpravili od doma. V Črmošnjicah nas je pričakalo prijetno sonce. Uredili smo si sobe, spoznali hišna pravila, se zabavali na športnih igrah ter imeli zanimive delavnice po skupinah. Nekaj utrinkov s lahko ogledate na slikah. Zdaj pa nas čaka prva noč … spet smo polni pričakovanj. 🙂

Učenci in učiteljice

Prehrana in mladi!

Prehrana in mladi!

Svetovna organizacija za hrano in kmetijstvo (FAO) izpostavlja nepredvidljive dogodke, ki vplivajo na svetovno prehransko varnost s sloganom 
»Nihče naj ne ostane lačen« (»Leave NO ONE behind«).
V Sloveniji in po svetu se prehranska situacija iz različnih razlogov spreminja. Pomembno vlogo pri tem ima draginja. Delež lačnega in podhranjenega svetovnega prebivalstva narašča kot posledica pandemije Covid-19, spreminjajočih se podnebnih razmer, neenakosti med ljudmi, mednarodnih konfliktov in naraščajočih cen blaga in storitev.
Če želimo čim lažje prebroditi draginjo, ki je na pohodu, je potrebno iskati rešitve pri posamezniku, znotraj družine in v skupnosti.
Izpostavljena so 3 ključna sporočila, ki lahko pripomorejo k bolj ekonomičnemu in uravnoteženemu prehranjevanju. Želimo si, da bi učence ob ogledu pripravljenega gradiva spodbudili h kritičnemu razmišljanju.
Posnetek je dostopen na povezavi:
https://www.youtube.com/watch?v=Oav8t1qJsJg
O pomenu svetovnega dne hrane, poudarkih, ki jih letos želimo še posebej izpostaviti in se nanašajo na okolje v katerem živimo, si več lahko preberete na povezavi:
 https://www.nijz.si/sl/16-oktober-2022-svetovni-dan-hrane-vec-bi-morali-storiti-za-vecjo-dostopnost-in-prepoznavnost

Maja Velički

Črmošnjice – 4. razred

Črmošnjice – 4. razred

Četrtošolci smo srečno prispeli v Črmošnjice. Petdnevna dogodivščina se začenja. 

Učenci 4. a, b, c razreda in učiteljica

Arhivi

Dostopnost