Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Ko tema ponudi obris jelena …

Ko tema ponudi obris jelena …

Ni se še zgodilo, da bi v šolo v naravi na Komno potovali v četrtek. Sicer lepo jesensko vreme je prekinila deževna sreda in nam odhod prestavila za en dan. Ob standardni uri smo se zbrali pod tovorno žičnico, naložili del opreme in zagrizli v vseh 48 ovinkov, ki so nas po dveh urah in pol pripeljali do doma na Komni. Tam smo se razvrstili po sobah, se okrepčali in odšli proti planini Na Kraju, kjer smo spoznavali zgodovino, se naučili uporabljati zemljevid, risali pokrajino, analizirali bitje srca, povili navidezno rano in se naučili nekaj pomembnih vozlov, ki nam v hribih pridejo še kako prav.

Po večerji smo se pripravili na jutrišnjo turo, poslušali potopisno predavanje in v svetlobno neonesnaženi naravi opazovali obzorje, poslušali tišino, nekateri pa celo opazili jelena, ki te dni pridno rukajo. Jutri nas čaka dolga pot proti Krnskemu jezeru, nekateri med nami pa bomo osvojili tudi prvega dvatisočaka. Katerega vam povemo jutri 😉.

Srečno!

Šotno barje in kopa

Šotno barje in kopa

Konec meseca septembra smo četrtošolci obiskali šotno barje Goreljek in kopo na Gorjušah.

Zjutraj smo se najprej odpeljali do Goreljeka, tam sta nas počakali predstavnici Triglavskega narodnega parka. Skupaj z njima smo spoznali šotno barje. Šotna barja so v Sloveniji precej redek ekosistem. Bolj pogosta so na severu Evrope. So zelo občutljiv ekosistem, tudi teptanje in hoja po njih jim ne koristi, zato je TNP za namene izobraževanja uredil učno krožno pot okoli barja Goreljek. Opazovali smo rastline, živali, merili pH vode …

Po malici pa smo se odpeljali še do Gorjuš, kjer smo obiskali kopo in spoznali oglarjenje. Zakaj so včasih potrebovali velike količine oglja, kako so naredili oglje, … To in še več sta nam predstavila Jure in Jaka. 

Za uspešno izvedbo naravoslovnega dneva se najlepše zahvaljujemo vsem sodelujočim. 

Mojca Odar 

Arhivi

Dostopnost