Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

Logotip projekta Erasmus+ »Enhancing Book Reading«

V mesecu oktobru, ki je proglašen tudi za Mednarodni mesec šolskih knjižnic, je v sklopu dejavnosti projekta potekal izbor za logotip.

Logotip projekta smo izbrali preko natečaja. Vse sodelujoče šole so najprej s tajnim glasovanjem izbrale svoj logotip. read more…

Črmošnjice, 2. dan

Zbudili smo se v sivo megleno jutro, vendar nas to ni motilo, saj so nas dejavnosti že čakale. Tekom dneva nas je požgečkalo tudi sonce. read more…

Črmošnjice 1. dan

1. dan v Črmošnjicah smo lepo preživeli. Streljali so z loki, izdelovali lesene izdelke, zvečer pa so se družili ob ognju in se igrali z družabnimi igrami. read more…

4. razred ŠVN Črmošnjice

Učiteljice in učenci sporočajo, da so uspešno prispeli v Črmošnjice.

Ponedeljek, 5. 11. 2018 ob 11.25

Pohodi v sredogorje

Oktobra so se učenci sedmih in osmih razredov odpravili v hribe. V objemu zlatožarečih macesnov so mlajši osvojili Mrežce in nato odšli čez Kačji rob na Rudno polje, starejši pa so od Vodnikovega doma občudovali najvišje okoliške vršace. read more…

Arhivi

Dostopnost