Comenius večstransko šolsko partnerstvo

Comenius šolska partnerstva želijo povečati evropsko dimenzijo izobraževanja s pomočjo sodelovanja šol v Evropi. Učencem in učiteljem pomagajo doseči in izboljšati določena znanja in spretnosti,  ne samo na področju teme projekta, temveč tudi na področju timskega dela, odnosov med ljudmi, planiranja in izvajanja projektnih aktivnosti ter uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije. Sodelovanje v partnerstvu šol iz različnih držav ponuja tudi priložnost komuniciranja v tujem jeziku in izboljša motivacijo za učenje jezikov.
Glavni cilj večstranskih šolskih partnerstev je prispevati k mednarodnemu sodelovanju izobraževalnih organizacij (od vrtca do srednješolske ravni). Projekt je lahko osredotočen na učence ali na šolo. Projekt sestavljajo načrtovane lokalne in mednarodne aktivnosti na določeno temo.

Naslov našega dvoletnega projekta, v katerem sodelujejo še šole iz Portugalske, Turčije, Češke in Finske je ogrožena biotska pestrost Evrope (Endagered Biodiversity of Europe: EBE).

V dveh letih se zvrstijo obiski učencev in učiteljev na šolah iz vseh omenjenih dežel.

Vodja projektnega tima je Urška Repinc.

 

Comenius

 

10. maj  Svetovni dan gibanja in 15. maj Mednarodni dan družin

10. maj  Svetovni dan gibanja in 15. maj Mednarodni dan družin

Ob svetovnem dnevu gibanja vam želimo razgiban svetovni dan gibanja. 

Užijte dan gibalno in razigrano!
 
Posredujem vam povezavo na prispevek, ki je objavljen na spletni strani NIJZ in se nanaša na  Svetovni dan gibanja in Mednarodni dan družin 2024
 
V prispevku so navedene koristne informacije o koristi telesne dejavnosti, o priporočilih za telesno dejavnost, ukrepih za prekinjanje sedentarnega vedenja, o telesni dejavnosti v družinskem krogu, gibalni pismenosti,  telesnem , čustvenem in družbenem ter kognitivnem področju.
 
Vodja Zdrave šole: Maja Velički
Četrtošolci v ŠVN – 4. dan

Četrtošolci v ŠVN – 4. dan

Zjutraj smo se odpravili na pohod, na koncu pa nas je čakala najboljša nagrada – krof! Kako hitro smo jih zmazali! Po gradnji prenočišča za Perkmandlca smo zakurili še ogenj, pokazali talente sobe in odplesali še v zadnjo noč. Še malo pa bomo nazaj doma 🙂 
Dobro mi je bilo, ko smo šli na krofe in ko zdaj plešemo. (Fatijon, 4.c) 

Najboljši dan! Krofi in disko! (Nika, 4.c)

Hrana je super, najboljši pa so bili krofi! (Dora, 4.c)

Danes mi je bilo dobro, ker smo šli po krofe in ker zdaj plešemo. Tudi igre so mi bile všeč (Matevž, 4.c)

Krofi so top! Tudi sestavljanje hišk je bilo tud fajn (Žan, 4.c)

Najboljši mi je bil ples pa gradnja hišk (Vid, 4.c)

Ta večer je bil najboljši! (Hana, 4.c)

Ples mi je bil danes najboljši. (Urban, 4.c)

Četrtošolci v ŠVN – 3. dan

Četrtošolci v ŠVN – 3. dan

V sredo je bil dež. Imeli smo dve dejavnosti. Najprej smo imeli DRU, potem pa šport. Bilo je zelo zabavno. Pri športu smo veliko tekli, igrali smo se hribčke in skodelice. Pri DRU smo se učili o Sloveniji. Po kosilu smo imeli počitek. V tem času smo pripravljali točko za četrtkov večer. Potem smo imeli družabne igre. Igrali smo se zabavno igro, ki se ji reče štrbunk. Po večerji smo odšli na sprehod v gozd. Malo je še vedno deževalo. Kljub dežju je bil lep dan! (Lucija, Vesna, Ida iz 4. a)

Četrtošolci v ŠVN – 2. dan

Četrtošolci v ŠVN – 2. dan

Včeraj smo imeli zanimiv dan. Snemali smo risanke, zlagali lego kocke in občudovali ter čutili naravo. Na obrazih so nasmehi, trebuščki so polni. (Branka, učiteljica)

Kuhar nam pripravlja zeloooo dobro hrano. (Anastazija, 4. a)

Včeraj smo se vozili s skiroji in čistili vodo z naravnim filtrom. (Lina, 4. a)

Včeraj smo se imeli zelo dobro. Snemali smo filme, vozili s skiroji, imeli najboljšo matematiko na svetu. (Anina, 4. a)

Arhivi

Dostopnost