V živalski vrt smo se podali z namenom, da dosežemo in usvojimo nekaj učnih ciljev, ki so zapisani v učnem načrtu naravoslovja.
S pomočjo vodnika so prišli učenci v neposreden stik z nekaterimi manjšimi živalmi. Najbolj zanimivi so bili kameleon, ščurek, grlica in gož. Ob neposrednem stiku z živaljo so izgubljali predsodke do te žival. Veliko učencev si je goža nadelo okrog vratu, Grlico so si učenci podajali iz rok v roke. Od blizu so občudovali kameleona in občutili moč njegovih nog. Preveč navdušeni pa niso bili nad ščurkom, zato so ga opazovali bolj od daleč
Prostoživeče živali pa so učenci opazovali v njihovih ogradah in o njih izvedeli veliko zanimivega. Presenečeni smo bili nad aktivnostjo živali, saj večina živali ni počivala. Tudi medved nas je zvedavo opazoval in ni spal, tjulnja pa sta bila poleg živahnosti, še posebej glasna.
Ob pomoči biološkega materiala (kože, perje, kosti, odlitki stopinj) pa so učenci spoznavali osnovne značilnosti posamezne živalske skupine.
Obisk nas vedno znova navduši, saj spoznavamo načine skrbi za dobrobit živali v ujetništvu.
Urška Beznik